#2: Nog 5 nachtjes... - Reisverslag uit Aalten, Nederland van Lotte & Marieke - WaarBenJij.nu #2: Nog 5 nachtjes... - Reisverslag uit Aalten, Nederland van Lotte & Marieke - WaarBenJij.nu

#2: Nog 5 nachtjes...

Door: Marieke & Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte & Marieke

09 September 2015 | Nederland, Aalten

Hallo allemaal!

Nog maar 5 nachtjes in ons eigen bed en dan vliegen we voor ruim 13 weken naar Gambia! Langzaam begint het steeds meer te kriebelen...:)

Zoals ook al in de vorige blog te lezen was gaan we in Gambia stage lopen in het ziekenhuis voor onze opleiding. We beginnen in Serekunda in het Serekunda Hospital. Hier lopen we de eerste 6 weken stage. Ongeveer halverwege reizen we een stukje verder, naar Bansang, om de volgende 5 weken stage te gaan lopen in het Bansang Hospital. We sluiten af met een weekje vakantie :)

Afgelopen zaterdag hebben we met een super leuk feestje onze 20ste verjaardagen gevierd en ook alvast een klein beetje afscheid genomen. Het begint steeds meer door te dringen dat we nu echt bijna gaan en dat we straks 13 weken niet hier zijn.
Ondertussen zijn we druk de koffers aan het inpakken (welke kleren moeten er mee, past alles in de koffer, hebben we niets dubbel, vergeten we niets... aahh), worden de laatste spulletjes nog snel gekocht en zien we langzaam aan iedereen voorlopig voor het laatst.

Maandagmiddag vliegen we en in de nacht van maandag op dinsdag komen we aan in Gambia. Zodra we daar internet hebben en tijd hebben om onze eerste belevingen te schrijven, horen jullie weer van ons!

Liefs, Marieke en Lotte.

• 09 September 2015 - 20:01

Lenie Hageman:

Dames goede tijd daar en vooral genieten.

• 09 September 2015 - 20:45

Brigitte:

Lotte en Marieke, een hele goeie reis en stage in Gambia. Veel succes en ook plezier. Pas goed op elkaar en geniet van een unieke ervaring!

• 09 September 2015 - 21:17

Riëtte:

Bij mij kriebelt t ook een beetje.....whoehaaa@#? $!!!

• 09 September 2015 - 21:19

Annemiek Lammers:

Goede reis en heel veel plezier!

• 10 September 2015 - 22:50

Esther #ponyclub: